Velkommen til vårt vakre, hvite hjem!

Her kommer noen bilder fra vårt deilige hjem.

Håper dere liker noe av det jeg viser frem. Noe er kjøpt ferdig, men liker helst

å pusle med gamle ting. Gjenbruk er artig!
































mandag 30. mai 2011

LOPPIS!!!

Har kjøpt meg en Loppis...


Hva var vel mere naturlig for meg enn å kjøpe en bruktbutikk?
Jo, å kjøpe to og en halv, og slå dem sammen til en!!!



Her finner man det meste som passer de fleste...


Brukt, nytt, og antikk...


Hva med "ny" gryte på hytta?


Eller "nye" skisko??


Derfor har jeg ikke hatt tid til bloggen min i det siste. Har rydda, vaska, kasta, pynta, etc. etc.
Men nå er jeg her igjen, og har tenkt å vise mere bilder etterhvert, både hjemmefra og fra Værket Bruktbutikk som sjappa heter, da den ligger ved riksveien mellom Arendal og Setesdalen, på en plass som heter Frolands Verk.
Velkommen til en herlig skattejakt!

Klem fra Hilde Marit


1 kommentar:

  1. Å, så mye spennende! Kanskje like bra at jeg ikke bor så nære, ellers hadde jeg vel vært der på skattejakt i kriker og kroker fortsatt;) Ha en toppers dag! Klem fra Eli:)

    SvarSlett