Velkommen til vårt vakre, hvite hjem!

Her kommer noen bilder fra vårt deilige hjem.

Håper dere liker noe av det jeg viser frem. Noe er kjøpt ferdig, men liker helst

å pusle med gamle ting. Gjenbruk er artig!
































søndag 27. mars 2011

Brukt og nytt...


Denne lampa fant jeg på brukten,
 den var brun med gull, synes den ble bra med litt hvit maling.



En gammel trekasse er også malt,
 og den søte gutten hadde vært på loftet i noen år, men fikk nå komme frem igjen.
Her har jeg (som dere ser) gjemt det stooore anlegget mitt!!



En falsk blomsterbukett i vase fra brukten...



passet fint i hylla i det "nye" skapet, også det fra brukten...
Ble veldig fornøyd med det når det endelig ble hvitt.
Ellers holder vi på med enda flere "bruktfunn" som det vil komme bilder av etter hvert.
Jeg elsker det!!

Ha en fortsatt fin søndag!!

Klem fra Hilde Marit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar