Velkommen til vårt vakre, hvite hjem!

Her kommer noen bilder fra vårt deilige hjem.

Håper dere liker noe av det jeg viser frem. Noe er kjøpt ferdig, men liker helst

å pusle med gamle ting. Gjenbruk er artig!
































tirsdag 25. januar 2011

Vårfarger...

Se på denne nydelige gamle kjøkkenvekta som jeg har fått tak i!!! Den er norskprodusert, men finner ikke noe årstall på den. Det er faktisk bilde av den samme vekta i VAKRE HJEM OG INTERIØR, og det syns jeg jo var litt artig!!!

Nå er det rosa tilbake i stua mi etter jul, men har lyst til å bytte farge etterhvert. Må jo si jeg får litt vårfornemmelser av disse fargene da!!!

Også har jeg jo byttet litt rundt på pynten igjen, så nå er det dette som pryder spisebordet.

2 kommentarer:

  1. Hei på deg min venn, så koselige bilder du deler med oss.Du er veldig flink til å sette tingene sammen.Klart jeg kommer på besøk, mel deg senere. Ha en god kveld videre, å riktig god bedring. Klem fra Sissel.

    SvarSlett
  2. He he he grønn tekst, har ikke peiling på åssen jeg forandrer på det. Får vi se nye bilder i dag eller? Fortsat god bedring vennen,klem fra Sissel.

    SvarSlett