Velkommen til vårt vakre, hvite hjem!

Her kommer noen bilder fra vårt deilige hjem.

Håper dere liker noe av det jeg viser frem. Noe er kjøpt ferdig, men liker helst

å pusle med gamle ting. Gjenbruk er artig!
































onsdag 26. januar 2011

Ny engel igjen...


Var en tur innom blomsterbutikken i dag.
 Ville så gjerne ha med meg hjem noen perleblomster...
Men denne søte engelen "Gabriel" ville også være med hjem...
Og selvfølgelig fikk han det!!


Det ble også perleblomster på meg,
 så nå kan jeg kose meg med å se dem gro:)

Vet det er tidlig, men når sola skinner i vinduskarmen,
 og vårblomstene kommer inn i stua til meg,
ja da får jeg vårfornemmelser.


Ha en fortsatt fin "vinter/vår"-kveld :)
Klem fra Hilde Marit

2 kommentarer:

  1. Å så skjønt. Jeg kjøpte også perle blomst her om dagen,de er så koselige. Englen likte jeg, er den kjøpt i Osedalen? Koselig at du blogger, å serlig nå når du har tid til det. Det er jo moro da. Ha fortsat en god kveld,Stor klem.

    SvarSlett
  2. Er så koselig med noen vårblomster nå i denne kalde lange tiden.
    Nydelig engel du har kjøpt deg også:)

    Ønsker deg en flott kveld!
    Klem fra Thea

    SvarSlett