Velkommen til vårt vakre, hvite hjem!

Her kommer noen bilder fra vårt deilige hjem.

Håper dere liker noe av det jeg viser frem. Noe er kjøpt ferdig, men liker helst

å pusle med gamle ting. Gjenbruk er artig!
































mandag 22. november 2010

Sånn er det i stua mi for tiden...


Spisestua vår med ett veldig gammelt utslagsbord...




Hjørneskapet har vi fått av en venn, malt det, og satt på ett koselig ord...




Dette skapet har gått igjennom mange epoker, med mange farger...




Her kommer noen bilder fra sofakroken vår...




Hadde ikke hjerte til å hive vekk pus...




Å brenne lys det gjør jeg alltid...

Håper dere liker det dere ser, det gjør nemlig jeg!!!

Klem fra Hilde Marit

1 kommentar:

  1. Hei vennen. Så koselig dere har det.Malt å ordna ut noe volsont, kjempe fint var det.Ja å jeg vet at du har masse fint, så det er bare å legge ut bilder. Lykke til videre med bloggen min venn. Stor klem fra Sissel.

    SvarSlett