Velkommen til vårt vakre, hvite hjem!

Her kommer noen bilder fra vårt deilige hjem.

Håper dere liker noe av det jeg viser frem. Noe er kjøpt ferdig, men liker helst

å pusle med gamle ting. Gjenbruk er artig!
































søndag 21. november 2010

Nyheter på kjøkkenet!!!

Endelig har jeg fått opp tallerkenhylla som far til min kjære har laget...
Kjæresten min har malt den, og jeg har pyntet den.
Ble den ikke fin??




Hang en stang på veggen til kjøkkenredskapene som er kjøpt på brukten:




En gammel kaffekjele kan også pyntes med...




Kjæresten min er veldig kreativ, bare se her hva han har laget til meg;

Oppslagstavle!!



Bilderamme til englebildene mine!!

Som dere sikkert skjønner, så har jeg hatt en fantastisk fin helg!!
Nå skal jeg vaske og kose meg,høre på fin musikk, og selvfølgelig flytte litt på ting og tang!!!
Ha en fortsatt strålende søndag!!!

Klem Hilde Marit

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar