Velkommen til vårt vakre, hvite hjem!

Her kommer noen bilder fra vårt deilige hjem.

Håper dere liker noe av det jeg viser frem. Noe er kjøpt ferdig, men liker helst

å pusle med gamle ting. Gjenbruk er artig!
































fredag 28. januar 2011

I dag har jeg virkelig kost meg!!!

Hadde så lyst på noe nytt, og da jeg ikke kommer noen vei om dagene, måtte jeg i tenkeboksen...
Rotet frem noen gamle stoffer, litt blonder, og ett strykemerke...
Ja dette må jo kunne brukes til noe, tenkte jeg...
Så tok jeg frem symaskinen å satte i gang...

Og vips: ny duk!!!


Men måtte jo ha pute også:




Det er alltid gøy å ha noe som matcher...



Her er litt detaljer fra duken:



Og her er detaljer fra puta:


Synes egentlig jeg har vært ganske flink, jeg som ikke kan sy en rett søm!!!

Men med tunga rett i munnen så blir det godt nok til hjemmebruk ;)

Ha en fortsatt fin fredagskveld!

Klem fra Hilde Marit

3 kommentarer:

  1. Hei på deg min venn. Så kjempe flink du har hvert til å sy, nydelig var det.Skal du ha det i stua? Jeg har hele tiden planer om å besøke deg, men så er det alltid noe jeg bare må gjøre. Når begynner du i jobb?. Jeg ønsker deg en virkelig god helg, stor klem.

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Wooooow!Så flink du er..
    Og bloggen din er kjempe flott med mykje inspirasjon♥
    Dette vil eg følgje med på vidare:)

    Og så vil eg TAKKE deg for slike fine ord♥♥♥

    God helg:)

    Klem frå Astrid

    SvarSlett
  3. Heisann
    lister meg inn, via Engle-hjørne, og kikker. Så fine sider du har her, masse fine bilder og inspirasjon.
    Kjempeflott det du har sydd.
    Sitter her med stoffer, mønstre og sybøker, og prøver å komme i gang. '
    Men tar nok litt tid før jeg kommer til stadiet du er med duken, og puta.
    Legger deg til her, og titter innom igjen
    Ha en fin kveld, og en god helg

    SvarSlett