Velkommen til vårt vakre, hvite hjem!

Her kommer noen bilder fra vårt deilige hjem.

Håper dere liker noe av det jeg viser frem. Noe er kjøpt ferdig, men liker helst

å pusle med gamle ting. Gjenbruk er artig!
































mandag 29. november 2010

Hei, her er julen på vei inn...


I gangen sitter nissefar med julegrøten sin,
og ønsker alle velkommen inn...




Nydelig julemønster på en av mine mange mugger...




Strienisser er en av mine favoritter...




Julepyntet kjøkkenbord...


Å men som jeg koser meg med å dille og prøvepynte til jul :)
Tror nok det er flere der ute som har det slik i denne søte adventstid!!!

Klem fra Hilde Marit


1 kommentar:

  1. Hei på deg min venn, å takk for sist. Det ble ikke lenge, men godt å se deg. Nå har jeg holdt på i to dager med å rigge jul, kjempe koselig men nå er jeg sliten. Junior er 14 år i dag, i morgen skal han ha 8 gutter på besøk etter skolen.Jeg ønsker dere en fortsat god kveld å natt, så sees vi snart. Klem fra Sissel.

    SvarSlett